Kyrkkaffe i fornparken under juni månad

kyrkkaffe i Fornparken

I söndags så provade vi på att ha kyrkkaffe i Fornparken och det blev väldigt lyckat. Vi gjorde en snabb fråga och alla ville att vi gjord detta fler gånger, därför har vi nu bokat in oss i Fornparken under söndagarna i juni månad. Man tar med sig egen fikakorg och något att sitta på. Vi har även tillgång till köket och toaletterna i parken om någon skulle behöva detta.

Vi är noga med avstånden och naturligtvis kan vi inte heller vara fler än 50 personer. Vi tänker att om vi skulle börja närma oss gränsen så delar vi på oss och en grupp tar sig en bit bort. Vi känner att det är oerhört viktigt att hitta former för att kunna ses, och uppmuntrar även till andra initiativ till coronafika, promenader och liknande. Vi vil även påminna varandra att höra av oss till varandra lite extra den här tiden.

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *