Anmälan Höstupptakt 2020

Höstupptakt

Här kan du anmäla dig / er för att vara med på höstupptakten med Korskyrkan under lördagen den 19 september 10:00-15:00, det är obligatoriskt att anmäla sig så vi kan dela in i grupper som skall gå till de olika stationerna. Sista anmälan söndagen den 13 september.

Vi skall försöka spela in informationen (inte samtalen) så att den som är i riskgrupp och inte kan vara med eller som får förkylningssymptom skall kunna ta del av informationen i efterhand.

Samlingarna pågår 10-11, 12-13 och 14-15 i olika lokaler med pauser mellan. De olika stationerna under dagen blir A. Församlingssamtal med styrelsen och församlingsledarna i Församlingsvåningen., B. Församlingsbibelskola information och smakprov, på Göta, C. ONE Matkassar i källaren med en presentation av vårens och sommaren arbete och premiär för en ny reklamfilm. Under dagen kommer det att serveras fika, grillkorv och frukt till fikapris.

Barn och unga kan från 11:30 vara med på aktiviteter med Jonathan Skarp i OK Klyftamos stuga.

Jag / vi deltar(obligatoriskt)

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *